In Memoriam: Karel Eggen

Dinsdagavond 13 augustus hoorden wij het ontstellende bericht, dat ons clublid Karel Eggen in de nacht van maandag op dinsdag plotseling is overleden.

Hij vierde op 6 augustus nog zijn 69e verjaardag op de Olympische spelen in Parijs. Hij was teammanager van het Nederlands dames volleybal team. Na de spelen zou hij samen met Hilleen genieten van een welverdiende vakantie. Helaas is het daarvan niet meer gekomen. Hij overleed in zijn slaap onderweg naar hun vakantie-adres.

Voor ons is het niet te bevatten. Een man die altijd maatschappelijk actief en op en top sportief in het leven stond. Hij is niet meer. Wij wensen Hilleen en de kinderen van Karel en alle naasten heel veel sterkte met de verwerking van dit grote en zo plotselinge verlies.