Afsluitingstocht Dinsdagfietsers

Nu de herfst voor de deur staat hebben de Dinsdagfietsers op dinsdag 24 september hun wekelijkse toertochten gedurende de zomer afgesloten met een tocht rond de Blauwe Stad in het Groninger landschap. Eppo had via knooppunten de tocht uitgezet die Koen op zijn navi had staan zodat we de weg niet kwijt konden raken. De koffiestop met de gebruikelijke appelgebak was in Oostwold op het vaste adres bij ‘De Twee Oldambten’. Hoewel zij normaal op dinsdag gesloten zijn konden wij er toch terecht. Hiervoor nogmaals onze dank! Bij terugkomst hebben we het zomerseizoen afgesloten met een overheerlijke pannenkoek die er na 110 km, met of zonder knoflook, bij iedereen wel inging. Een mooie tocht waarbij de regen die in de middag was voorspeld gelukkig uitbleef.
Eppo en Koen, namens alle deelnemers, dank voor de organisatie van een geslaagde afsluitingstocht.

Nu de zomer voorbij is wil het niet zeggen dat het fietsen op de dinsdag over is. Voor zover het weer dat toelaat kan er nog steeds samen gefietst worden.

DAT WAS SMULLEN

2 Reacties op Afsluitingstocht Dinsdagfietsers