Start clubtrainingen

Beste leden,

Via de app konden we al vernemen dat een aantal leden staan te popelen om weer met de clubtrainingen te kunnen beginnen en vanaf 1 juli mag er weer in groepsverband worden gefietst zonder de 1,5 meter afstand, zie hieronder het bericht van de NTFU.

De spelregels per 1 juli
Vanaf 1 juli geldt: fiets je samen, dan hoef je onderling geen afstand te houden. Fietsen in een groep mag dus. Je moet wél 1,5 meter afstand houden tot andere weggebruikers. Lees op NTFU.nl de belangrijkste maatregelen die vanaf 1 juli gelden goed door.

Vanaf donderdag 2 juli a.s. pakken wij de clubtrainingen weer op, dit houdt in start voor groep A, B en C. Nog even ter verduidelijking het onderscheid van de groepen zoals in de algemene ledenvergadering van 2018 is vastgesteld:
Groep A: snelheid hoger dan 30 km./uur (advies: spreek wel van te voren, afhankelijk van de samenstelling van de groep een maximum snelheid af)
Groep B: snelheid 27 a 30
Groep C: snelheid 23 a 26 km.

Op de website staat onder “Clubinformatie” het toerschema van 2020, aanvang training 19.00 uur, start Dorpsplein bij “Van Slag”. Kijk ook even of je ingedeeld staat als toerleider, mocht je op de geplande datum verhinderd zijn probeer dan even zelf met iemand te ruilen. Het oorspronkelijke schema is gebaseerd op de start van het seizoen eind maart, in overleg met de aanwezigen kan de route a.s. donderdag aangepast worden.

Met sportieve groet,
Marja Doek