Informatie openingsrit 4 april en trainingsavonden dit seizoen

Beste clubleden,

Deze week openen we het nieuwe seizoen met een gezamenlijke rit voor alle leden. Aankomende donderdagavond 4 April om 18:30 vanaf Haarstudio Daniëlle aan de Rolderstraat 2A (Op het terrein van Zinger).

Voor deze rit wordt ons vooraf koffie en een versnapering aangeboden door Haarstudio Daniëlle.

Na een groepsfoto zullen we in 1 (of bij grote opkomst 2) groep(en) vertrekken voor een korte rit van zo’n 30 á 35 kilometer op een rustig en voor een ieder haalbaar tempo.

Hiermee starten vervolgens ook de trainingsavonden op de maandag en donderdagavonden. Zoals besproken op de ledenvergadering wordt er dit seizoen in 2 groepen gereden (zie hieronder). Ook zijn er een aantal mensen die graag weer het initiatief nemen voor de gezamenlijke ritten op de zondagochtend. Daarnaast starten de dinsdagfietsers aanstaande dinsdag 2 April ook weer.

We hopen dit jaar op een mooie opkomst en een hoop gezellige ritten.

Groepsindeling trainingsavonden:

Groep 1: Gemiddelde snelheid 28 – 31 km/u

Groep 2: Gemiddelde snelheid 25 – 28 km/u

Groep 2 zal ook geschikt zijn voor de dinsdagfietsers. Wij nodigen hen dan ook uitdrukkelijk uit om met name op de donderdagavond aan deze groep deel te nemen. Ook een goede training voor de dinsdagrit.

Met sportieve groet,

Bestuur WV Borger